با صفر کیلومتر بیشتر بفروشید، ساده تر خرید کنید!

اگر میخواهید ویترین فروشگاه خود را به همگان نشان دهید، از اینجا شروع کنید:

افزودن ویترین

آموزش کار با سایت

 

نحوه عضویت در سایت صفر کیلو متر :

 - برای ثبت نام روی کلید "عضویت در صفر کیلومتر" کلیک کنید .  

 - در صفحه جدید مشخصات خود را وارد نموده. دقت نمایید مواردی که با ستاره مشخص شده اند اجباری می باشند

 - شناسه کاربری شما همان شماره تلفن همراه شما خواهد بود . پس در انتخاب آن دقت لازم را به عمل آورید

 - در صورتی که معرف شما نماینده سایت (بازاریاب) است حتما نام یا کد معرف را وارد نمایید

 - در صورتی که صاحب فروشگاه هستید تیک صاحبان فروشگاه را وارد کنید و مشخصات فروشگاه خود را به دقت وارد کنید

منظور از آدرس مستقیم صفحه ی شما در صفر کیلومتر شما می توانید درکادر "انتخاب لینک مستقیم برای صفحه ی فروشگاه شما در صفر کیلومتر" لینکی اختصاصی برای خود ایجاد کنید , مثلا اگرکلمه  team  را در کادر مورد نظر بنویسد پیج اختصاصی شما ایجاد شده و با تایپ آدرس زیر وارد پیج اختصاثی خود خواهید شد. 0km.ir/team

 

 

چگونه ویترین فروشگاه خود را وارد سایت کنید:

  • وارد پنل کاربری شوید :

 

 

 

 

 

 

  • اگر میخواهید کالاهای ویترین خود را از طریق سایت بفروش برسانید روی گزینه خرید اشتراک کلیک کرده و با پرداخت 10000 تومان 10 امتیاز خریداری کنید . در غیر این صورت روی گزینه افزودن ویترین کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل وارد کردن عکس ویترین های فروشگاه :

 

مرحله اول :

 

- اولین مرحله برای افزودن ویترین تعیین عنوان کلی برای ویترین هاست.سپس با انتخاب گزینه افزودن عکس ، ویترین های مورد نظر را وارد میکنیم.(حداکثر 5 عکس مجاز است) 

 

 

 

 

 

 

- بعد از گذاشتن عکس ویترین های مد نظر موضوع ویترین را انتخاب کنید

 

 

 

 

 

 

مرحله دوم:

- شما میتوانید با کلیک بر روی  هر کالایی قیمت و مشخصات آن را وارد کنید.

- برای هر عکس حداقل دو کالا باید دارای قیمت و مشخصات باشد.

- اگر فروشگاه شما دارای امتیاز است حتما بر روی گزینه ( این محصول قابل فروش است ) کلیک کنید .

 

 

 

 

 

 

مرحله سوم:

- در مرحله سوم ویترین به طور آزمایشی برای شما نمایش داده میشود .

مرحله چهارم:

- پرداخت هزینه ویترین ( در صورت تمایل به قابل فروش بودن کالاهای فروشگاه ) وارسال آن به بخش مدیریت سایت برای تایید نهایی فروشگاه شما

 

  • پس از تایید توسط  مدیریت سایت ویترین فروشگاه شما در سایت نمایش داده خواهد شد و شما از طریق پنل کاربری و ویرایش ویترین میتوانید در هر زمان که بخواهید ویترین فروشگاه  خود ویا مشخصات کالا های ویترین را تغییر دهید.

 

 

 

 

 

 

 نکته : گر برای فروشگاه خود امکان فروش کالا را از طریق خرید اشتراک فراهم کرده باشد ، به ازای هر ویرایش یک امتیاز از امتیازات شما کسر میشود.

 

 

نحوه فروش کالا توسط فروشگاه :

  • اطلاعیه های مربوط به سفارش های جدید برای فروشگاه شما در این قسمت نمایش داده خواهد شد :

 

 

 

 

 

 

  • در بخش نمایش سفارش فروشگاه میتوانید سفارشات مشتری خود را مشاهده کنید و هزینه ارسال را برای مشتری مشخص نمایید و در قسمت " آدرس برای ارسال محصولات " آدرس مشتری برای شما نمایش داده خواهد شد. " بحث پیرامون سفارش " برای مکاتبه مستقیم شما با مشتری در نظر گرفته شده است که از این طریق میتوانید از پذیرش هزینه ارسال توسط مشتری و دیگر توضیحات مطلع شوید.

 

 

 

 

 

 

  • در بخش تغییر وضعیت که شامل گزینه های زیر است میتوانید فرایند ارسال کالا را انجام دهید :

 

 

 

 

 

 

- جدید : به معنی این است که سفارش مشتری توسط شما ( صاحب فروشگاه ) دیده نشده است یا هنوز تغییری در آن ایجاد نکرده اید.

- منتظر پاسخ مشتری : در این مرحله شما هزینه ارسال کالا را در بخش " هزینه ارسال " برای مشتری مشخص کرده و منتظر پاسخ مشتری برای ادامه فرایند خواهید بود.شما میتوانید از طریق بخش " بحث پیرامون سفارش " از تایید هزینه ارسال توسط مشتری با خبر شوید و تبادل اطلاعات و نظرات را با مشتری داشته باشید.

- آماده ارسال ( در انتظار پرداخت ) : زمانی رخ می دهد که مشتری هزینه ارسال کالا را پذیرفته باشد و شما منتظر پرداخت مبلغ کل توسط مشتری هستید.

- پرداخت شده : زمانی که مشتری هزینه تعیین شده را پرداخت کند ، وضعیت به صورت خودکار به حالت پرداخت شده تبدیل خواهد شد.

- ارسال شده : به معنی این است که شما کالا را برای مشتری ارسال کرده ایید.

- لغو شده : به این معنی است که سفارش توسط شما لغو شده است.

  • بعد از تحویل کالا توسط شما به مشتری ، مشتری گزینه دریافت کردم را در پنل کاربری خود فعال خواهد کرد سپس هزینه کالا و ارسال با کسر 1% توسط سایت صفرکیلومتر به حساب شما واریز میشود.

 

 

چگونه از فروشگاه ها خرید کنیم؟

  • برای استفاده از امکان خرید از سایت حتما باید ثبت نام کنید.
  • برای شروع خرید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • پس از جست وجو و انتخاب فروشگاه وکالای مورد نظر خود روی نام کالا مورد نظر در زیر عکس کلیک کرده تا گزینه خرید برای شما نمایش داده شود سپس روی گزینه خرید کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

  • در این مرحله کالاهای مورد نظر و تعداد هر کالا را مشخص کنید . سپس آدرس و توضیحات خود را وارد کنید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

  • در این مرحله سفارش شما دریافت و ذخیره شده و باید منتظر تایید سفارش توسط فروشنده و محاسبه هزینه ارسال کالا باشید 
  • پس از تعیین هزینه ارسال و تایید فروشنده در ادامه برای پیگیری وضعیت سفارش خود به پنل کاربری خود مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

  • در اینجا از طریق سربرگ " سفارشات شما " میتوانید سفارش خود را پیگیری و مراحل پرداخت را انجام دهید. شما میتوانید از طریق بخش " بحث پیرامون سفارش " هزینه ارسال کالا را تایید و تبادل اطلاعات و نظرات را با فروشنده داشته باشید

 

 

 

 

 

 

  • در قسمت "وضعیت " میتوانید وضعیت سفارش خود را خود را مشاهده کنید ، که میتواند هر کدام از وضعیت های زیر باشد :

- جدید : به معنی این است که هنوز سفارش شما توسط فروشنده دیده نشده است یا هنوز تغییری در آن ایجاد نکرده است.

- منتظر پاسخ مشتری : در این مرحله فروشگاه هزینه ارسال را مشخص کرده است و منتظر نظر شما برا ادامه فرایند خواهد بود.شما میتوانید از طریق بخش " بحث پیرامون سفارش " نظرات خود را به فروشنده منتقل کنید.

- آماده ارسال ( در انتظار پرداخت ) : زمانی رخ می دهد که فروشنده هزینه ارسال کالا را مشخص کرده و منتظر پرداخت مبلغ کل توسط شما می باشد.

- پرداخت شده : زمانی که شما هزینه کالا را پرداخت کنید وضعیت کالا بصورت خودکار به حالت پرداخت شده تبدیل خواهد شد.

- ارسال شده : به معنی این است که فروشنده کالا را برای شما ارسال کرده است.

- لغو شده : به معنی این است که فرایند ارسال کالا توسط فروشنده لغو شده است.

 

  • به این نکته توجه داشته باشید تا زمانی که کالا تحویل شما داده نشده است مبلغ واریزی شما به حساب فروشنده واریز نمی شود.پس از تحویل کالا جهت اطمینان کارشناس سایت صفر کیلومتر بر روی گزینه دریافت کردم در قسمت " سفارشات شما " کلیک کرده تا مبلغ به حساب فروشنده واریز شود

 

  • توجه : اگر پس از گذشت 7 روز گزینه " دریافت کردم " توسط شما اجرا نشد ، کارشناس ما بعد از پیگیری در خصوص تحویل کالا توسط شما فرایند واریز مبلغ به حساب فروشنده را انجام میدهد.