با صفر کیلومتر بیشتر بفروشید، ساده تر خرید کنید!

اگر میخواهید ویترین فروشگاه خود را به همگان نشان دهید، از اینجا شروع کنید:

افزودن ویترین

گزارش های صفر کیلومتر

تبدیل رهگذر به مشتری با چند ترفند ساده

تبدیل رهگذر به مشتری با چند ترفند ساده

جذب خریدار

فرض کنیم ما در مغازه یا فروشگاه خود نشسته ایم و به فروش محصولات خودمان مشغول هستیم.هر چند ما ویترین جالب و تمیزی برای خریدار تدارک دیده ایم و کالاهای باکیفیتی نیز برای فروش داریم، ولی اکثر قریب به اتفاق افرادی که از جلو مغازه رد می شوند، پس از مکثی کوتاه، با بی اعتنایی به سراغ کار خودشان رفته و حتی زحمت ورود به محل ک...

فروشنده حرفه ای چگونه تخفیف می دهد؟

فروشنده حرفه ای چگونه تخفیف می دهد؟

نکاتی که هنگام تخفیف دادن به مشتری، باید به آن دقت کرد

 

امروزه مثل گذشته نیست که هر روز حداکثر ۲۰ مشتری به فروشگاهی سر بزنند و خرید کنند . افزایش تعداد فروشگاه های مشابه ، تعداد مشتری هایی که هر روز به فروشگاه شما مراجعه می کنند را کاهش می دهد ، طبیعی است که در چنین شرایطی رقابت شدیدی میان فروشگاه هایی که محصول مشابهی را ا...

به چه دلیلی رقبا فروش بیشتری نسبت به شما دارند؟

به چه دلیلی رقبا فروش بیشتری نسبت به شما دارند؟

بارها و بارها از فروشندگان این مطلب را شنیده ایم که باید مشتریان بیشتری را جذب کنم و دغدغه مهم فروشندگان هم شده است. حال می خواهیم بررسی کنیم که چرا در بازار رقابتی خرید و فروش عده ای موفق ترند؟! برای این موضوع ۷ دلیل عمده بیان شده

است که عبارتند از:

۱. آنها اشخاص بهتری را استخدام می کنند. پس در انتخاب خود دقت کنید.

۲. کالایش...

١٢ راه برای تاثیر گذارتر کردن فضای فروشگاهمان

١٢ راه برای تاثیر گذارتر کردن فضای فروشگاهمان

این جمله یک کلیشه نیست: شما هرکز شانس دوباره ای برای تاثیر اولیه در ذهن خریدارتان ندارید،هرچه برای اولین برخورد در او شکل بگیرد احتمالا در او ادامه دار خواهد بود چون شما دیگر ارتباطی یا ان خریدار ندارید که بخواهید در اینده تصویر ذهنی اولیه اش از فروشگاهتان را تغییر دهید،پس بهتر است که به انها کمک کنیم تا برای بازدید اول از فروشگاه ما تصویر مثبتی در ذهنشان نقش ببندند.

راه هایی ارزان برای جذب مشتری به مغازه

راه هایی ارزان برای جذب مشتری به مغازه

اکثر اوقات بحث مشتری بیشتر و جذب مشتری کلمه ی تبلیغات را در ذهن ما تداعی میکند و به دنبال ان هزینه های هنگفت را جلوی چشم ما میاورد،اما روش های ارزان حتی رایگان و موثر هم وجود دارند که خیلی از ما از ان غافلیم.


١-یک راه ساده درست کردن کوپون های پروموشنال است


این راه هزینه کم و بازدهی خوبی دارد،افراد حتی اگر هیچ گون...

برخورد مناسب با مشتری ، پیش به سوی فروش بیشتر

برخورد مناسب با مشتری ، پیش به سوی فروش بیشتر

خریدارانی که در بیرون یا درون فروشگاه تان در رفت و آمد هستند بدلیل کمبود وقت نیازی به دانستن خواسته شان ندارند. آنها خود خوب می دانند چه می خواهند . این جا است که برخورد مناسب با مشتری خودش را نشان میدهد! به طور میانگین، مشتری ها در هر پاساژ به سه فروشگاه سر می زنند؛ لذا وقتی وارد فروشگاهتان شدند به آنها خوش آمد بگویید و احوالپرسی کنید و روی خوشی نشان دهید تا میان شما و دیگر فروشگاه ه...